راز کره فلزی ناشناخته ای که از آسمان بارید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1145
نویسنده : فرزاد قاسم پور

یک کره عجیب به وزن 6 کیلوگرم به طرز اسرارآمیزی در 750 کیلومتری پایتخت کشور نامیبیا به زمین سقوط کرد.

 

علاوه بر بارش شگفت انگیز دانه های درشت تگرگ در بیابان نامیبیا، اکنون کره های فلزی نیز می بارند.

 

به نظر می رسد که این خبر جعلی باشد اما واقعاً اتفاق افتاده است. درحقیقت، در نیمه ماه نوامبر در فاصله 750 کیلومتری پایتخت نامیبیا یک کره فلزی به وزن 6 کیلوگرم و قطر حدود یک متر به زمین سقوط کرد و در اثر برخورد، حفره ای به عمق 33 سانتیمتر و عرض 4 متر ایجاد کرد.

 

جنبه شگفت انگیز این خبر در این است که با وجود اینکه یک ماه از این رویداد عجیب می گذرد هنوز کسی نمی داند این توپ از کجا آمده است.

 

"پل لودیک"، رئیس مرکز تجسس نامیبیا در این خصوص توضیح داد: "ساکنان و مقامات دهکده صدای انفجارات مختلفی را در شعاع سه کیلومتری شنیدند و سپس، 5 روز بعد این شیء کروی شناسایی شد."

 

این توپ اسرارآمیز فلزی در حدود 18 متر از فاصله از محل برخورد به خوبی قابل مشاهده بود. به نظر می رسد داخل این کره خالی باشد اما هنوز هیچکس این مسئله را تائید نکرده است.

 

مورد این توپ به حدی غیرقابل توضیح است که در روزهای آینده کارشناسان ناسا و اسا نیز به بررسی آن خواهند پرداخت.

 

به گفته "لودیک"، این امکان وجود دارد که این شیء، قطعات مربوط به یک فضاپیما باشد. هرچند هنوز مشخص نیست که این توپ مربوط به یک فناوری انسانی است یا خیر.

 

براساس گزارش دیسکاوری نیوز، پیش از این کره های مشابهی در مناطق دیگر زمین شناسایی شده بودند. برای مثال، در سال 2008 در یک کشتزار در برزیل یک توپ فلزی آسمانی شناخته شد.

 

در سال 2007 نیز یک کشاورز در استرالیا یک توپ دیگر را در مرزعه خود پیدا کرده بود.

منبع: کنجکاو.به نقل از هوپا






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: